Intranet UHK

Vývoj nového univerzitního intranetu je součástí náročného procesu, který stručně nazýváme "technologický upgrade interních aplikací". Nový intranet slouží jako informační portál pro studenty a zaměstnance, který má usnadnit a zpříjemnit přístup k informacím. Proto postupně integrujeme interní aplikace, u kterých je to jen trochu možné, právě do intranetu. U jiných systémů poskytuje intranet přehled aktuálních informací - např. výpůjčky v knihovně, výtahy z evidence práce, nebo užitečné základní přehledy pro studenty i zaměstnance, např. denní a týdenní rozvrhy.

V září 2019 byla realizována otevřená školení k Intranetu pro zaměstnance.

V intranetu naleznete všechny základní informace na jednom místě. Intranet naleznete na adrese: https://intranet.uhk.cz/ a o jeho dalším vývoji Vás budeme informovat. V tuto chvíli doporučujeme v případě zájmu shlédnout "seznam funkcionalit"a "plán vývoje", dostupné v patičce intranetu po přihlášení.

Vaše náměty k Intranetu UHK (chyby, nápady, ...) prosím použijte sdílený mailbox podpora.is@uhk.cz, ke kterému má přístup vždy aktuální správce. 

 

 

Interní aktuality

Funkcí intranetu jsou mimo jiné i Interní aktuality, které jsou zasílány studujícím a zaměstnancům formou denních souhrnů do e-mailových schránek. 

V případě dotazů se obraťte na editora své součásti: Mgr. Žaneta Kánská / Mgr. Vlastislav Kučera, Ph.D. (PdF), Mgr. Zuzana Dostálová / Jana Rubáčková (FIM), Bc. Karolína Čížková / Bc. Monika Zemánková (FF), Lenka Mannová / Bc. Ilona Lankašová (PřF), Bc. Tereza Makovská / Mgr. Matyáš Strnad (rektorát).

 

Intranet UHK

Seznam aktualit

Dominik Horníček12. 9. 2019

Otevřená školení pro zaměstnance

Srdečně Vás zveme na otevřená školení, která jsou určena pouze pro zaměstnance univerzity a jednotlivých součástí.

Seznam aktualit

Dominik Horníček29. 7. 2019

Editace údajů osob a výpis osob na webu

V rámci aktualizací byla upravena možnost měnit popisy pracovních pozic v Intranetu. Nyní mohou názvy měnit i referentky a tajemníci jednotlivých útvarů.