Helpdesk CIT

Helpdesk CIT je dostupný na adrese https://helpdesk-cit.uhk.cz

Helpdesk CIT slouží k zadávání požadavků týkajících se žádostí či poruch výpočetní a audiovizuální techniky na Univerzitě Hradec Králové.

způsob zadání požadavku:

  • Pro přihlášení k helpdesku je třeba zadat přihlašovací údaje používané v rámci sítě UHK.
  • Při hlášení události je třeba do formuláře vyplnit typ (žádost nebo porucha).
  • Kategorii (upřesnění požadavku pro zjednodušení zadání a snadnější přiřazení požadavku správcům zajišťujících dané služby).
  • Umístění (výběr budovy, kde se problém vyskytuje nebo kde je požadována asistence CIT).
  • Zvolit vhodný název požadavku (stručný a výstižný).
  • Popis požadavku (detaily, které mohou výrazně pomoci zrychlit vyřešení problému).
  • K žádosti lze připojit přílohu, např. snímek obrazovky s chybou, textový soubor s bližšími detaily apod.

Po odeslání formuláře je požadavek zaznamenán a bude zpracován správci CIT v nejbližším možném termínu. Požadavky již vložené do systému a jejich aktuální stav je možné zobrazit v rámci webové aplikace po kliknutí na položku "Požadavky" v hlavním menu "aplikace".

Pro hlášení závad a havárií na budovách použijte prosím tento portál: https://ris.uhk.cz/zavady