Helpdesk IT

Helpdesk IT slouží k zadávání požadavků týkajících se žádostí či poruch výpočetní a audiovizuální techniky na Univerzitě Hradec Králové.

https://helpdesk-it.uhk.cz

Způsob zadání požadavku

  1. Pro přihlášení k helpdesku je třeba zadat přihlašovací údaje používané v rámci sítě UHK.
  2. Při hlášení události je třeba do formuláře vyplnit typ (žádost nebo porucha).
  3. Kategorii (upřesnění požadavku pro zjednodušení zadání a snadnější přiřazení požadavku správcům zajišťujících dané služby).
  4. Umístění (výběr budovy, kde se problém vyskytuje nebo kde je požadována asistence OIT).
  5. Zvolit vhodný název požadavku (stručný a výstižný).
  6. Popis požadavku (detaily, které mohou výrazně pomoci zrychlit vyřešení problému).
  7. K žádosti lze připojit přílohu, např. snímek obrazovky s chybou, textový soubor s bližšími detaily apod.

Po odeslání formuláře je požadavek zaznamenán a bude zpracován správci OIT v nejbližším možném termínu.

Požadavky již vložené do systému a jejich aktuální stav je možné zobrazit v rámci webové aplikace po kliknutí na položku "Požadavky" v hlavním menu "aplikace".

Hlášení závad na budovách

Pro hlášení závad a havárií na budovách použijte prosím tento portál: https://ris.uhk.cz/zavady