Studijní programy
Požadavky studijních programů pro přijímací řízení do studia v akademickém roce 2026/2027 budou aktualizovány nejpozději do 1. 12. 2025.
| Fakulta | Název | Typ studia | Forma studia | Doba studia | Vyučovací jazyk |
|---|---|---|---|---|---|
| FIM | Informační management | Bakalářské | Prezenční | 3 roky | Čeština |
| FIM | Informační management | Magisterské navazující | Prezenční | 2 roky | Čeština |
| Jazyková a literární kultura | Bakalářské | Prezenční | 3 roky | Čeština | |
| Jazyková a literární kultura | Bakalářské | Kombinovaná | 3 roky | Čeština | |
| Kulturní a duchovní studia | Doktorské | Kombinovaná | 4 roky | Čeština | |
| Kulturní a duchovní studia | Doktorské | Prezenční | 4 roky | Čeština | |
| FIM | Management cestovního ruchu - anglický jazyk | Bakalářské | Prezenční | 3 roky | Čeština |
| FIM | Management cestovního ruchu - anglický jazyk | Bakalářské | Kombinovaná | 3 roky | Čeština |
| PŘF | Matematika se zaměřením na vzdělávání | Bakalářské | Prezenční | 3 roky | Čeština |
| Náboženská výchova | Bakalářské | Kombinovaná | 3 roky | Čeština | |
| Německý jazyk se zaměřením na vzdělávání | Bakalářské | Prezenční | 3 roky | Čeština | |
| Německý jazyk se zaměřením na vzdělávání - jednoobor | Bakalářské | Prezenční | 3 roky | Čeština | |
| Pedagogika předškolního věku se zaměřením na děti se speciálními potřebami | Magisterské navazující | Prezenční | 2 roky | Čeština | |
| Pedagogika předškolního věku se zaměřením na děti se speciálními potřebami | Magisterské navazující | Kombinovaná | 2 roky | Čeština | |
| FF | Politologie | Bakalářské | Kombinovaná | 3 roky | Čeština |
| FF | Politologie | Bakalářské | Prezenční | 3 roky | Čeština |
| FF | Politologie | Doktorské | Kombinovaná | 4 roky | Čeština |
| FF | Politologie | Doktorské | Prezenční | 4 roky | Čeština |
| FF | Politologie - specializace Africká studia | Magisterské navazující | Kombinovaná | 2 roky | Čeština |
| FF | Politologie - specializace Africká studia | Magisterské navazující | Prezenční | 2 roky | Čeština |