Hlášení závad

Oddělení CIT zprovoznilo aplikaci centrální evidence požadavků, určenou pro zadávání žádostí a evidence informací o poruchách výpočetní a audiovizuální techniky na Univerzitě Hradec Králové.
 
Jedná se o další informační kanál, který je možno využívat při komunikaci s pracovníky oddělení CIT. I nadále je možné zadávat Vaše požadavky telefonicky či pomocí e-mailů. 
 
Centrální helpdesk CIT přinese zprůhlednění a zlepšení informovanosti všech zúčastněných při řešení jednotlivých žádostí. Žádáme zaměstnance UHK, aby upřednostňovali používání centrálního helpdesku CIT při hlášení požadavků.
 
Portál helpdesku CIT je dostupný na adrese https://helpdesk-cit.uhk.cz .
 
V případě jakýchkoliv nejasností či připomínek k používání helpdesku CIT, se prosím obracejte na kolegy z úseku podpory koncových uživatelů, kteří rádi situaci objasní.


Dokumenty


VybratTypNázevVytvořenVelikost
Veřejné dokumenty
14. 7. 2014 
Interní dokumenty
14. 7. 2014 

Nezobrazí-li se Vám dokumenty v této sekci znamená to, že nemáte dostatečná oprávnění nebo nejste přihlášeni, prosím přihlaste se pro přístup na tuto stránku.

Naposledy upraveno: Administrátor webového portálu, 2.3.2016 14:16