Konzultační hodiny
Po:
13:15-14:00
(
Konzultační hodiny výukového období LS AR 23/24.
)
St:
10:45-11:30
(
Konzultační hodiny výukového období LS AR 23/24.
)
Konzultační hodiny jsou platné po dobu výukového obdobní letního semestru AR 23/24. Doporučuji se předem na termínu domluvit emailem. Online konzultace jsou také možné.
Akademické profily
Publikace na UHK
VÍTOVÁ, Jitka, J. WOLF, M. SKUTIL, M. MANĚNOVÁ. Inkluzivní vzdělávání na plně organizovaných základních školách. Pedagogika : časopis pro vědy o vzdělávání a výchově. 2022, 72 (2), 217-234. ISSN 0031-3815.
MANĚNOVÁ, Martina, P. KNAJFL, J. WOLF. Motivation and Performance of Students in School Physical Education in Which Mobile Applications Are Used. Sustainability. 2022, 14 (15), "Article number: 9016". ISSN 2071-1050.
OTREL-CASS, Kathrin, K. LAING, J. WOLF. On Promises and Perils: Thinking About the Risks and Rewards of Partnerships in Education. In: Partnerships in Education Risks in Transdisciplinary Educational Research, Cham: Springer Nature Switzerland AG, 2022. ISBN 978-3-030-98453-3.
WOLF, Janet, R. CASADO-MUNOZ, F. PEDONE. Partnership of schools and civil society organisations to support education of students of varied linguistic backgrounds-The situation in the Czech Republic, Italy and Spain. European Journal of Education. 2022, 57 (4), 674-691. ISSN 0141-8211.
WOLF, Janet, F. PEDONE, R. CASADO MUNOZ. The Perception of Not-for-Profit Organisations on Risks in Partnership with Czech, Sicilian and Castilian-Leonese Schools. In: Partnerships in Education : Risks in Transdisciplinary Educational Research, Cham: Springer Nature Switzerland AG, 2022. ISBN 978-3-030-98453-3.
SKUTIL, Martin, M. MANĚNOVÁ, J. WOLF, J. VÍTOVÁ. ANALYZING THE FACTORS INFLUENCING THE PRIMARY SCHOOL STUDENTS’ DIGITAL LITERACY SKILLS DURING COVID-19 PERIOD. International Journal of Quality in Education. 2021, 5 (1), 1-13. ISSN 2636-8412.
MANĚNOVÁ, Martina, J. WOLF, M. SKUTIL, J. VÍTOVÁ. Combating the Coronavirus Pandemic in Small Schools. Sustainability. 2021, 13 (13), "Article Number: 7086". ISSN 2071-1050.
UNIVERZITA HRADEC KRÁLOVÉ. Mezinárodní konference pro inkluzi osob se speciálními vzdělávacími potřebami - ICIPSEN. Uspořádal TRUHLÁŘOVÁ, Zuzana, I. BLAŽKOVÁ, G. DAŇKOVÁ, J. FIŠEROVÁ, I. HAVRÁNKOVÁ, J. CHRASTINA, V. CHYTRÝ, M. KALIBA, HM. KUNEŠOVÁ, Š. LAUKOVÁ, M. MACHÁČKOVÁ, A. MARKOVÁ, K. RŮŽIČKOVÁ, M. SKUTIL, J. VALTER, J. WOLF. 16.09.2021 - 16.09.2021.
VÍTOVÁ, Jitka, M. MANĚNOVÁ, J. WOLF. Pohledy na diagnostiku školní připravenosti. 1.vyd. Červený Kostelec: P. Mervart, 2021. ISBN 978-80-7465-508-1.
Životopis
Pozice a funkce na pracovišti
2020:
odborný asistent
2019 - 2020:
lektor
Vzdělání, kvalifikace
2016 - 2019:
doktorský studijní program "Vzdělávání" na Univerzitě v Burgosu (Španělsko)
2016 - 2019:
doktorský studijní program "Příprava budoucích učitelů" na Univerzitě v Palermu (Itálie)
2004 - 2009:
magisterský studijní program Učitelství pro základní školy (Anglický jazyk a Učitelství pro 1. st. ZŠ), Univerzita Palackého v Olomouci
Přehled zaměstnání
2020:
Odborný asistent, Ústav primární a preprimární edukace, Pedagogická fakulta, Univerzita Hradec Králové
2019 - 2020:
Lektor, Ústav primární a preprimární edukace, Pedagogická fakulta, Univerzita Hradec Králové
Pedagogická činnost
0:
Přednášející a cvičící předmětů pro budoucí učitelé předškolního vzdělávání a 1. st. ZŠ
0:
Vedení seminářů na VŠ v zahraničí: speciální pedagogika, digitální technologie ve výuce
0:
Učitel anglického jazyka na MŠ, ZŠ a VŠ v ČR i v Itálii, Španělsku
Vědeckovýzkumná činnost
2022 - 2024:
Pedagogická komunikace a interakce ve výuce s asistentem pedagoga
2021:
Pražský voucher: Prototyp nástroje pedagogické diagnostiky školní zralosti pro ZŠ
2020:
Diagnostika školní připravenosti s využitím nástroje iSophi
Zahraniční stáže
2018 - 2019:
Univerzita Palermo (Itálie)
2017 - 2018:
Univerzita Burgos (Španělsko)
2016 - 2017:
Univerzita Palermo (Itálie)