Helpdesk CIT

Helpdesk CIT slouží k zadávání požadavků týkajících se žádostí či poruch výpočetní a audiovizuální techniky na Univerzitě Hradec Králové.
  

Způsob zadání požadavku:

Helpdesk CIT je dostupný na adrese https://helpdesk-cit.uhk.cz.

Pro přihlášení k helpdesku je třeba zadat přihlašovací údaje používané v rámci sítě UHK.

Při hlášení události je třeba do formuláře vyplnit typ (žádost nebo porucha), kategorii (upřesnění požadavku pro zjednodušení zadání a snadnější přiřazení požadavku správcům zajišťujících dané služby), umístění (výběr budovy, kde se problém vyskytuje nebo kde je požadována asistence CIT), zvolit vhodný název požadavku (stručný a výstižný) a popis požadavku (detaily, které mohou výrazně pomoci zrychlit vyřešení problému).

K žádosti lze připojit přílohu, např. snímek obrazovky s chybou, textový soubor s bližšími detaily apod.

Po odeslání formuláře je požadavek zaznamenán a bude zpracován správci CIT v nejbližším možném termínu. Požadavky již vložené do systému a jejich aktuální stav je možné zobrazit v rámci webové aplikace po kliknutí na položku "Požadavky" v hlavním menu "aplikace".

 



Dokumenty


VybratTypNázevVytvořenVelikost
Veřejné dokumenty
1. 8. 2014 
Interní dokumenty
1. 8. 2014 

Nezobrazí-li se Vám dokumenty v této sekci znamená to, že nemáte dostatečná oprávnění nebo nejste přihlášeni, prosím přihlaste se pro přístup na tuto stránku.

Naposledy upraveno: Administrátor webového portálu, 2.3.2016 14:12