Zadávání a odevzdávání závěrečných prací

ZADÁVÁNÍ ZÁVĚREČNÝCH PRÁCÍ

Student zadává téma v akademickém roce, který předchází akademickému roku předpokládané obhajoby (příklad: pokud student obhajuje v akademickém roce 2026/2027, musí zadat téma v akademickém roce 2025/2026, a to nejpozději do 30.11.2025)

POSTUP PŘI ZADÁVÁNÍ TÉMAT

Student navrhne téma, které by chtěl zpracovat ve své závěrečné práci a osloví vyučujícího, který by mohl být jeho vedoucím. Pokud se vyučující se studentem na vedení a tématu práce dohodne, student si zapíše téma práce (včetně anglického názvu, anotace, zásad pro vypracování, seznamu literatury atd.) do STAGu. Následně student vytiskne "Podklad pro zadání BP, DP".

Co a jak ve STAGu

Cesta pro zanesení tématu je následující: Témata VŠKP – Nové téma. Při zapisování tématu je nutné dodržet následující údaje: 

1) Pracoviště: KKNS - Katedra kulturních a náboženských studií

2) Stav schvalování: změnit termín „Studentem založen podklad VŠKP“ na termín „Studentem dopracován podklad VŠKP“.

3) Uložit.

Pokud student nedodrží výše uvedené, nebude možné téma ve STAGu schválit a studentovi přiřadit.

Podklad pro zadání BP, DP

Vytisknutou a podepsanou přihlášku student odevzdá na sekretariát KKNS, vhodí do schránky KKNS vedle recepce na budově A, nebo zašle e-mailem referentce katedry.

Pro řešení případných problémů doporučujeme, aby student uvedl na rubovou stranu přihlášky své telefonní číslo. Přihlášku tématu student podá na katedru nejpozději do konce listopadu.

POSTUP PŘI ZMĚNĚ TÉMATU PRÁCE

Student, který chce změnit téma práce si musí podat žádost o změnu tématu na studijní oddělení PdF. Po schválení žádosti se dostaví na katedru, kde předloží potvrzení o schválení žádosti a následně mu bude téma ve STAGu smazáno. Poté si student podá novou přihlášku tématu práce (viz postup Zadávání závěrečných prácí).

 

ODEVZDÁVÁNÍ BP, DP

Bakalářské a diplomové práce nejprve vložíte do STAGu, pak odevzdáte dva výtisky na katedře.  Teprve po odevzdání práce v tištěné formě Vám práci referentka může zvalidovat.

ZADÁNÍ ZÁVĚREČNÉ PRÁCE

Součástí tištěné i elektronické verze musí být tiskopis Zadání závěrečné práce. Tento dokument je možné získat ve STAGu:

  • záložka Moje studium,
  • Kvalifikační práce,
  • Tisk zadání kvalifikační práce. Formát PDF.

NAHRÁNÍ ELEKTRONICKÉ VERZE

Pro vložení elektronické verze práce je nutné dodržet následující:

  • záložka Moje studium,
  • Kvalifikační práce.

Zde vyplňte požadované údaje: název práce, anotaci, klíčová slova (i v angličtině), rozsah práce atd. Po vyplnění vše uložte.

Pro nahrání samotné elektronické verze využijte sekci Elektronická forma kvalifikační práce.

VALIDACE A ODEVZDÁNÍ VÝTISKU

Validace a odevzdání výtisků probíhá v kanceláři referentky katedry po předchozí domluvě.

K validaci je nutné doložit vedoucím podepsané Potvrzení o udělení zápočtu BP, DP souhlas s validací. Tento dokument je součástí Rozhodnutí děkanky č. 26/2025. Bez tohoto potvrzení nelze závěrečnou práci odevzdat.

 

Termíny odevzdávání závěrečných prací:

pro obhajoby v červnu: 15.5.

pro obhajoby v srpnu: 1.7.

pro obhajoby v lednu: 15.12

 

Uzavření studia a přihlášení k SZZ - informace SO PdF o SZZ:

https://www.uhk.cz/cs/pedagogicka-fakulta/studium/statni-zaverecne-zkousky

Soubory ke stažení

Typ Název Datum Velikost

ZADÁVÁNÍ ZÁVĚREČNÝCH PRÁCÍ_info na web

8. 12. 2025 16,75 kB

okruhy-szz-tkmb-2.9.2024

18. 11. 2025 99,88 kB

RD 33 2025 Pravidla zadání závěrečné práce a jejího vypracování v ČJ

5. 11. 2025 4,07 MB

Podrobněji k BP 2023

18. 4. 2024 259,43 kB

Základní požadavky BP 2023

18. 4. 2024 121,33 kB