Zápisy do akademického roku 2025/2026 - Úprava a kontrola zapsaných předmětů
V tomto oznámení jsou u jednotlivých etap uvedeny pouze podstatné informace. Podrobné informace o jednotlivých etapách naleznete v Rozhodnutí děkanky 14/2025 - Vytvoření podmínek pro tvorbu rozvrhu a zápisy do akademického roku 2025/2026.
Uvedená etapa se netýká nově přijatých uchazečů/uchazeček.
1. 9. – 8. 9. 2025 - Úprava a kontrola zapsaných předmětů
Tato etapa je studentům obou forem studia doporučená.
Student může požádat na studijním oddělení o bezplatné zapsání předmětu, na který byl přihlášen na srpnový termín a nesplnil ho. Neúspěch u zápočtu/zkoušky je nutné doložit podpisem vyučujícího – odkaz na příslušný formulář potvrzení je uveden v sekci Formuláře tohoto oznámení.
Pokud student nesouhlasí s údaji uvedenými v elektronické formě dokumentace o studiu v období do 31. 8. 2025, uplatní připomínky u vyučujícího, resp. garanta předmětu ihned v průběhu 2. části zkouškového období LS. Nedojde-li k nápravě, vyplní student reklamační lístek, který odevzdá na Studijním oddělení PdF v období od 1. 9. do 8. 9. 2025. Odkaz na formulář reklamačního lístku je uveden v sekci Formuláře tohoto oznámení.
Předměty, které si student zapsal v 1. etapě a splnil v srpnovém termínu zkouškového období, budou v této etapě studentům z indexů odstraněny.
Formuláře:
- Reklamační list (pro předměty nezapsané do konce června se podává do 7. 7. 2025, u předmětů nezapsaných v srpnu do 8. 9. 2025)
- Potvrzení o nesplnění předmětu v srpnovém termínu (nutné podat na studijní oddělení do 8. 9. 2025)
Nabídka sekce: Studijní oddělení PdF