O katedře

Katedra managementu zajišťuje výukovou, vědecko-výzkumnou i společenskou činnost v oblasti společenských věd orientovaných na řízení organizací. Odborné zaměření katedry zahrnuje strategický management, řízení lidských zdrojů, motivaci a leadership, psychologické a právní aspekty pracovního procesu, osobní rozvoj zaměstnanců, sociologii, marketing a marketingový výzkum.

Výuka probíhá na všech úrovních studia – bakalářské, navazující magisterské i doktorské – především ve studijních programech ekonomika a management, informační management, datová věda a informační a síťová bezpečnost. Katedra se rovněž podílí na výuce v angličtině pro zahraniční studenty. Mezinárodní rozměr je přirozenou součástí jak výuky, tak výzkumu, mezi členy katedry působí dlouhodobě zahraniční odborníci, příležitostně také vyučující z partnerských univerzit.

Významnou předností katedry je propojení výuky s praxí. Katedra spolupracuje s odborníky z firemní sféry, neziskového sektoru i veřejných institucí, a aktivně se zapojuje do organizace kurzů a workshopů v rámci Institutu dalšího vzdělávání FIM. V oblasti výzkumu se katedra zaměřuje mimo jiné na témata kognitivně-behaviorálního a marketingového výzkumu. K tomu využívá moderně vybavenou laboratoř s eye-trackingovým zařízením, která je součástí výzkumné infrastruktury fakulty.

Katedra managementu je otevřená spolupráci s firmami, institucemi i výzkumnými partnery, a to jak v oblasti výuky, tak při řešení konkrétních výzkumných a aplikačních projektů.

Sekretariát katedry:

a: budova J, místnost 94250

e: miloslava.chroustovska@uhk.cz

t: +420 49 333 2351