PdF Studenti 22. 9. 2025

Odevzdání závěrečných prací

Student nejprve vloží elektronickou verzi závěrečné práce do STAGu a poté odevzdá jeden výtisk na katedře. Po odevzdání práce v tištěné podobě bude práce zvalidována.

1.    ZADÁNÍ ZÁVĚREČNÉ PRÁCE

Součástí tištěnéelektronické verze musí být tiskopis Zadání závěrečné práce (do práce budou vloženy OBĚ STRANY ZADÁNÍ). Tento dokument je možné získat ve STAGu:

  • záložka Moje studium,
  • Kvalifikační práce,
  • Tisk zadání kvalifikační práce. Formát PDF.

2.    NAHRÁNÍ ELEKTRONICKÉ VERZE

Pro vložení elektronické verze práce je nutné dodržet následující:

  • záložka Moje studium,
  • Kvalifikační práce.

Zde vyplňte požadované údaje: název práce, anotaci, klíčová slova (i v angličtině), rozsah práce atd. Po vyplnění vše uložte.

Pro nahrání samotné elektronické verze využijte sekci Elektronická forma kvalifikační práce.

DOPORUČENÍ: Práci nahrajte do systému alespoň tři dny před odevzdání tištěné verze a informujte o tom e-mailem referentku katedry (nika.beranova@uhk.cz).  

3.    VALIDACE A ODEVZDÁNÍ VÝTISKU

Validace a odevzdání výtisku probíhá v kanceláři referentky katedry pouze v jediný den uvedený v harmonogramu: Termín obhajob, SZZ a odevzdávání BP/DP na KČJL.

K validaci je nutné doložit vedoucím podepsané Potvrzení o udělení zápočtu BP, DP souhlas s validací. Tento dokument je součástí Rozhodnutí děkanky č. 33/2025, viz soubory níže. Bez tohoto potvrzení nelze závěrečnou práci odevzdat.

Soubory ke stažení

Nabídka sekce: Katedra českého jazyka a literatury