Back

Ing. et Ing. Mgr. Marie Herynková, Ph.D.

Ing. et Ing. Mgr. Marie Herynková, Ph.D.
Workplace: PdF - Institute for Primary and Pre-Primary Education
assistant professor
E-mail:
Phone: 493331341
Building: A
Room: 33320 3. floor

UHK Publications

MICHEK, Stanislav, JM. HAVIGEROVÁ, M. HERYNKOVÁ. Emoční inteligence studentek/ů učitelství pro MŠ a 1. st. ZŠ. In: XXXI. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu „Pedagogický výzkum a proměny vzdělávání". Brno: Masarykova univerzita, 2023. ISBN 978-80-280-0359-3.

HAVIGEROVÁ, Jana Marie, M. HERYNKOVÁ. Prediction of depression in 5th graders: text-based study. figshare. Dataset.. Dostupné z: https://doi.org/10.6084/m9.figshare.22589032.v1.

MICHEK, Stanislav, M. HERYNKOVÁ, V. HORNÁČKOVÁ, I. KOŠEK BARTOŠOVÁ, Y. POHNĚTALOVÁ, JM. HAVIGEROVÁ. Rozvoj emoční inteligence u studentek učitelství předškolního a elementárního vzdělávání. Pedagogická orientace. 2022, 32 (3), 204-229. ISSN 1211-4669.

BĚLÍK, Václav, S. SVOBODA HOFERKOVÁ, B. KRAUS, M. ANTL, M. HERYNKOVÁ. Sociální patologie - vybraná ohrožení pedagogů. 1.vyd. Červený Kostelec: Pavel Mervart, 2022. ISBN 978-80-7465-534-0.

MICHEK, Stanislav, JM. HAVIGEROVÁ, M. HERYNKOVÁ, V. HORNÁČKOVÁ, I. KOŠEK BARTOŠOVÁ, Y. POHNĚTALOVÁ. Závěrečná zpráva projektu „Nebojme se prožívání“.

HERYNKOVÁ, Marie. Spokojenost školních psychologů a pohled na klady a zápory jejich práce. E-psychologie. 2020, 14 (3), 17-30. ISSN 1802-8853.

FALTÝNKOVÁ, Marie, V. SMETANOVÁ. Motivovanost k výkonu učitelského povolání v souvislosti s osobnostními předpoklady studentů v kontextu teorie Johna L. Hollanda. Lifelong learning = Celoživotní vzdělávání. 2015, 5 (2), 134-147. ISSN 1804-526X.

Resume