Back

doc. PhDr. Pavel Vacek, Ph.D.

doc. PhDr. Pavel Vacek, Ph.D.
Workplace: PdF - Department of Pedagogy and Psychology
associate professor
E-mail:
Phone: 493331320
Building: A
Room: 34160 4. floor

Consular Hours

Mo: 10:00-11:00

UHK Publications

RYBENSKÁ, Klára, P. VACEK. Digitální společnost otevřená seniorům. Dostupné z: https://www.icolleconference.cz/files/icolle-sbornik-abstraktu-2022-web.pdf.

VACEK, Pavel. Jednou "budem" dál ... Ale kde? Co učit a naučit naše děti. In: Učitelské studijní programy a formování občanských a sociálních kompetencí, Hradec Králové: Gaudeamus, 2019. ISBN 978-80-7435-755-8.

VACEK, Pavel, D. BENEŠOVÁ, N. BLAHYNKOVÁ, H. BŘÍZOVÁ, L. SITOVÁ. Youtuberství a žáci základní školy. Hradec Králové: Gaudeamus, 2018. ISBN 978-80-7435-719-0.

VACEK, Pavel, K. RYBENSKÁ. Digital technology in the contemporary lives of senior citizens. International journal of information and education technology. 2017, 7 (10), 758-762. ISSN 2010-3689.

VACEK, Pavel, M. HORÁK, L. FEDOROVIČ. Children and the world of tabloid information. In: ICEEPSY 2017. London: Future science, 2017.

VACEK, Pavel. O aktivním dobru. In: Management v nových podmínkách : kvantitativní management - konzumerismus, Hradec Králové: Prion, 2017. ISBN 978-80-87157-20-6.

UNIVERZITA HRADEC KRÁLOVÉ. Vliv technologií v oblasti vzdělávání a v pedagogickém výzkumu - XXV. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu. Uspořádal MICHEK, Stanislav, J. VONDROUŠOVÁ, J. VÍTOVÁ, P. AMBROŽOVÁ, K. JUKLOVÁ, P. VACEK, K. ZÁŘECKÁ, M. SKUTIL, M. PŮŽA, P. BESEDOVÁ, D. VRABCOVÁ. 13.09.2017 - 14.09.2017.

VACEK, Pavel, K. RYBENSKÁ. The Most Frequent Difficulties Encountered by Senior Citizens while using Information and Communication Technology. In: Future Academy Multidisciplinary Conference “ICEEPSY & CPSYC & icPSIRS & BE-ci” 13–17 October 2015 Istanbul. Amsterdam: Elsevier, 2016.

VACEK, Pavel, K. RYBENSKÁ. Research of Interest in ICT Education among Seniors. In: The 5th International Conference on Education and Educational Psychology (ICEEPSY 2014). Amsterdam: Elsevier, 2015.

VACEK, Pavel. Psychologické aspekty prosociálnosti. In: Prosociálnosť a etická výchova, Trnava: Trnavská univerzita, 2014. ISBN 978-80-8082-804-2.

VACEK, Pavel. Morální gramotnost a proces internalizace mravních norem. In: Dobro a zlo vo výchove. Banská Bystrica: Univerzita Mateja Bela, 2013. ISBN 978-80-557-0538-5.

VACEK, Pavel, J. VACEK. Autorita, pravidla a romští klienti. In: Autorita v edukační a sociální práci, Pardubice: Univerzita Pardubice, 2012. ISBN 978-80-7395-507-6.

ŠAFÁŘOVÁ, Anna, P. VACEK. Internet v životě dívek. e-Pedagogium. 2011, 2011 (3), 163-175. ISSN 1213-7499.

VACEK, Pavel. Psychologie morálky a výchova charakteru žáků. 1.vyd. Hradec Králové: Gaudeamus, 2011. ISBN 978-80-7435-108-2.

VACEK, Pavel. Etická výchova a česká škola v roce 2010. e-Pedagogium. 2010, 2010 (2), 61 - 72. ISSN 1213-7499.

VACEK, Pavel. Morální vývoj v psychologických a pedagogických souvislostech. 3..vyd. Hradec Králové: Gaudeamus, 2010. ISBN 978-80-7435-051-1.

VACEK, Pavel. Hodnoty ve vzdělání a ve škole. In: Pedagogická encyklopedie, Praha: Portál, 2009. ISBN 978-80-7367-546-2.

VACEK, Pavel. Moral education and Czech schools. Banská Bystrica: Univerzita Mateja Bela, 2009. ISBN 978-80-8083-822-5.

VACEK, Pavel. Evaluace projektu výchovy charakteru žáků. Trnava: Trnavská univerzita, 2008. ISBN 978-808082-160-9.

ŠVARCOVÁ, Eva, P. VACEK, J. LAŠEK. Immigrant´s children and their feeling sof social support in the Czech Republic. London: CiCe, 2008. ISBN 978-0-9560454-7-8.

Resume