Přeposílání pošty

Každý student i zaměstnanec musí být k zastižení na svém školním e-mailu. Pokud z nějakého důvodu zaměstnanec či student schránku nevybírá a chce dostávat informace o nové zprávě, může využít přeposílání pošty - jeho nastavení popisuje následující návod. K odpovědi na takový e-mail je ale nutné využít e-mail UHK, přeposílání doporučujeme nastavit pouze k vyrozumění o nových zprávách.

 
Po přihlášení do webového rozhraní poštovní aplikace na adrese https://posta.uhk.cz klikněte v pravém horním rohu na položku Možnosti. Vyberte ze seznamu položku Zobrazit všechny možnosti.
 
V levém menu vyberte položku Uspořádat e-mail a v Pravidlech složky Doručená pošta zvolte položku Nové -> Vytvořit nové pravidlo pro příchozí zprávy viz obrázek níže.
 
 
 
Vyplňte položky dle obrázku níže a pokračujte kliknutím na tlačítko Vybrat osoby.
 
Do pole Komu (na obrázku žlutě označeno) vyplňte emailovou adresu na kterou chcete zprávy přeposílat. Dále pokračujte stiskem tlačítka OK.
Potvrďte vaši volbu stiskem tlačítka Uložit (na obrázku žlutě označeno).
 
Dále pokračujte stiskem tlačítka Ano.
Po potvrzení volby se nově příchozí emailové zprávy začnou automaticky přeposílat na vámi zvolenou adresu.

Upozornění: Webové rozhraní neumožňuje definovat pravidla ve stejném rozsahu jako aplikace MS Outlook. Proto se může stát, že některá existující pravidla nebude možné editovat prostřednictvím rozhraní OWA.

Naposledy upraveno: Administrátor webového portálu, 3.5.2015 20:20